Klachten

Heeft u een klacht, vertel het ons!

Bel ons nu: 0251 - 82 44 82

Of stuur een mail maar adminstratie@boske.info

We komen er samen vast en zeker uit.

 

Wij besteden voortdurend grote zorg aan de kwaliteit van onze dienstverlening en doen onze uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent, dan is het voor u goed te weten dat wij hiervoor een klachtenprocedure hebben opgesteld.

Meld uw klacht altijd eerst aan ons. Wij nemen uw klacht altijd serieus en nemen deze direct in behandeling en sturen u een ontvangstbevestiging (binnen 48 uur.)

Wij zullen contact met u opnemen, om samen een oplossing te zoeken. U ontvangt uiterlijk na twee weken een verdere inhoudelijk reactie.

Bent u niet tevreden met het antwoord en de oplossing, dan heeft u de mogelijkheid om uw klacht voor te leggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening.

Boske Advies VOF is aangesloten bij KIFID (Het financiële klachteninstituut) onder nummer: 300.017757

Voor meer informatie kunt u naar de website van KIFID: www.kifid.nl

Heeft u een klacht, vertel het ons!